Of het nu periodiek of dagelijks onderhoud betreft, Servio staat voor,
Prijs, Kwaliteit, Vertrouwen, Flexibiliteit en Service.
In de business to business-omgeving waarin wij werkzaam zijn, hebben we te maken met een diversiteit aan wensen en eisen, maar ook mogelijkheden. Elke omgeving vraagt een specifieke aanpak. We gebruiken hiervoor geavanceerde materialen en middelen om wat vuil is weer schoon te krijgen. Uiteraard vereist de dagelijkse routine van het schoonhouden een strakke, deskundige en ervaren hand om de eer van het werk en de efficiency hoog te houden.
Servio Bedrijfsdiensten maakt onder andere schoon in:
• Kantoorgebouwen
• Onderwijsgebouwen
• Evenementengebouwen
• Voedingsmiddelenindustrie
• Industrie
Mensenwerk
95% van het werk komt neer op de factor mens. Daarom onderscheiden we ons bij Servio door aandacht voor mensen. Coachend leidinggeven leidt tot teams van betrokken, enthousiaste mensen.
Uitgekiend en milieuvriendelijk schoonmaken
Efficiënt werken betekent goed plannen. Daarvoor heeft Servio een strak werkprogramma ontwikkeld, Via deze werkmethode zien medewerkers in één oogopslag, door middel van foto’s en kleuren, wat, in welke ruimte, hoe en wanneer moet worden gedaan.
Milieu
We gebruiken zo min mogelijk milieubelastende schoonmaakproducten. Ook hanteren we innovatieve doseermethoden en werken we zoveel mogelijk met microvezeldoeken.
Kwaliteit
Schoonmaakwerk kan langs een objectieve meetlat gelegd worden. Servio hanteert een intern kwaliteitssysteem waarbij diverse controles helder inzicht bieden.
Communicatie met onze klanten: transparantie
Transparantie is gemeengoed bij Servio. Dus vertellen we precies hoe de zaken lopen. Maar we leveren geen dikke rapporten af die in de la belanden. Servio houdt het praktisch. In elk pand dat bij ons in onderhoud is, bevindt zich een logboek met de laatste stand van zaken. Elke zes weken krijgen klanten een evaluatierapportage die één bladzijde beslaat en de hele dienstverlening inzichtelijk maakt. Elk kwartaal verzorgt Servio een rapportage met gegevens over ureninzet, klachtenregistratie, verzuim, verloop, opleidingen van medewerkers etc. En mocht u ons buiten deze vaste momenten willen spreken.